Sunday, 14 October 2012

trauma hati


kalau la aku mampu utk pejamkn mata..
aku rela ianya trpejam slamenya..
apa guna aku celikkn mata jika hnya mampu melihat keperitan dan kesedihan yang berlaku..

aku punya hati..
tp banyak memendam..

trauma ku dgn msa lmpau , msih blom lg lenyap..
knp perlu diukir trauma yang baru??

sakitnya tuhan saja yang tahu..
tp aku x mampu bbuat apa2..
hanya mampu diam dan bserah agar kebisuan ku ini suatu hari akan di balas dgn snyuman yang x trhingga..
 tp smpai bila..
smpai bila hrus aku mnunggu utk ku kecap kbhagian itu..

aku cuba mnerima kamu seadanya..
tp sejujurnya hati ini perit bila kamu trus mlakukn ssuatu tnpa mmikirkn prasaan aku..
aku terlalu gmbira hidup dgn kau..
sb aku tau walau mcmna skalipun, kau akn trus brusaha buat hari ku ceria..

aku penat menangis sorg diri..
memendam sorg diri..
x mampu utk diceritakn pd ssiapa pun..
org kata luahkn drpd pendam sndri..
tp pd sape utk aku luahkn??
tiada sapa..
aku hnya mmpu bdoa dan
stiap mlm, sblom aku tidur, di dlm gelap, aku akn mnangis sndri.. 
dan aku trus trus trus bdoa kpd Tuhan..

krn aku tahu, Allah Maha Mendengar lg Maha Mengetahui isi hati stiap hambanya

1 comment:

  1. nini comen kt sni bkn sbgai musuh..tp sebagai sahabat..sudi x mfkn nini??
    nini nak kita jd kwn wlaupun jrk jaoh..
    bnda lma kita lupakan..leh??

    ReplyDelete